Henrik
    Hej!
    Jag jobbar med utbildningsfrågor inom Svenskt Näringsliv, och undrar ifall det finns någon maillista till landets SYV på gymnasiet och högstadiet, vilken man skulle kunna få del av.
    Jag har några frågor som jag skulle vilja ha svar på.

    Med vänlig hälsning, Henrik
    • Liselotte : Jag frågade nu en sakkunnig på Skolverket och fick svar att Skolverket ej har någon sådan mail-lista.

    1 Svar

    Kristoffer SYV på FrågaSYV

    Hej Henrik och tack för att du använder FrågaSYV.se

    Vi har tyvärr inga kompletta mailuppgifter till SYV på landets högstadie- och gymnasieskolor.
    När det gäller våra egna SYV-medlemmar så får vi inte lämna ut information om deras kontaktuppgifter eftersom det är reglerat i våra användarvillkor.

    Du kan kontakta mig på [email protected] så kanske vi kan hitta andra sätt att hjälpa er med spridning av budskap till flera SYV på landets skolor.

    Vänliga hälsningar / Kristoffer

    Kristoffer