Julia
    Hejsan!

    Jag funderar på att börja studera till hösten men bor långt uppe i norr, utan tillgång till någon syv. Och jag har en massa frågor som jag lättast hade fått svar på över telefon. Försökt googla ang telefontider men verkar inte helt lätt. Har ni någon rekomendation? Jag är skriven i Göteborg, måste jag söka syv där då?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Julia,

    Kontaktinformation till vuxenutbildningen i göteborg är som följer nedan:

    • Telefon031-368 30 00
    • TelefontiderMåndag - onsdag 10-11.30
      Torsdag 13-14.30
      Fredag 10-11.30

    • AdressBox 5412402 29 Göteborg
    • BesöksadressRosenlundsplatsen 2
    • E-postadress[email protected]
    • Fax031-368 30 84

    Om du redan har fullständig gymnasial kompetens och vill nu söka till en eftergymnasial utbildning, kan du vända dig direkt till den skola där du vill läsa - till en studievägledare där, på högskola/universitet >>eller till den yrkeshögskoleutbildning >> som du finner vara av intresse.