Vanya
    Jag tar studenten nu i juni och riskerar att få F på mitt gymnasiearbete. Påverkar ett icke godkänt gymnasiearbete mina möjligheter att söka in på universitetet i framtiden? (Går på ett yrkesförberedande program)

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, ja, dessvärre så är nu kraven höjda för att få ut en examen och det krävs numera att du måste ha minst E på gymnasiearbetet. /Lena, Syv
    • : Kan man verkligen få högre än ett E på sitt gymnasiearbete? Har för mig att det endast blev godkänt (E) eller icke godkänt (F).