Moa
    Jag undrar om man måste ha tre olika val eller om det räcker med två? För vet inte riktigt vad jag ska välja där..

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, enligt dom flesta system får du välja hur många skolor och program du vill. Men det är inte de som avgör att du kommer in. Du bör ju välja skolor där du har en realistisk chans att komma in och rangordningen är då viktig! För att få korrekt information om just ditt system så bör du prata med din Syv. /Lena, Syv