Magnus
    Räcker "första sökningen" om man inte ändrat sig? Är omvalsperioden bara för dem som ångrat sig i sitt val eller måste alla skicka in en ny ansökan?

    1 Svar

    Fråga SYV på Framtidsskolan
    Du behöver inte lämna in någon ny ansökan om du är nöjd med det val du gjorde under första valomgången. Det är bara om du vill ändra något som du loggar in och öppnar upp din ansökan och gör en ny.