Kimia
    Om man går på yrkesintroduktion mot Vård o Omsorg, måste man då praktisera 2 dagar i veckan?

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV
    Hej, på yrkesintroduktion bör elever i samråd med lärare komma överens om hur elevens studieplan ser ut, praktik kan ingå. Fick du redan besked om att du kommer att gå på praktik två dagar per v.? Hälsning Julia SYV