Linn
    Hej! jag funderar på att bli frisör när jag blir äldre men jag kan inte säga att jag är super duktig på bild.. måste man ha höga betyg i bild? jag har ett C just nu.. men det är ju 3 år kvar så det kan ju ändras.. men i alla fall måste man va jätte bra på de? vad är medel på frisörer i bild? kan det bli svårt och jobbigt på gymnasiumet om man inte är bra på det?

    1 Svar

    Thomas SYV på YhGuiden
    Hej Linn!

    Nej, du behöver vara praktiskt lagd och väldigt social. De flesta frisörer är dock ganska kreativa i färg och form. Men det viktigaste är nog att träna på att klippa dina kompisar och andra hugade spekulanter...!

    MVH/ Din SYV!!!