Mila
    Hej! Jag pluggar på socionomprogrammet på Göteborgs Universitet och funderar på att söka in till master direkt efter examen (vilket är om mindre än ett år). Jag skriver just nu på vårt examens arbetet tillsammans med en klasskamrat och vi båda upplever att vi fungerar väldigt bra ihop och skulle gärna vilja även skriva tillsammans ifall vi båda bestämde oss att söka in till samma master program i framtiden. Min fråga är därmed ifall det är möjligt att skriva master uppsats i par eller om det måste vara självständigt?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Mila,
    det är en intressant fråga du ställer men tyvärr kan inte vi som är allmänna studievägledare, ej experter på masterprogrammen, svara på den. Ställ din fråga till studievägledare och lärare som jobbar på de masterprogram som du är intresserad av att söka till.