B.
    Hej !
    Jag ska ha nationella prov muntliga delen på matte. Men jag vet inte hur ska det gå, är mycket nervös. Jag har svårt att förklara någonting.
    Vad händer om man får F på av de delarna.

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV
    Hej Aylin!

    Repetera det du hinner i Mattekursen. Du har väl en lärobok och så kan du gå in på www.matteboken.se och där är alla kurser upplagda för repetition och självstudier.

    Du kan bara göra ditt bästa. Förklara så som du kan. Du kan inte göra mer. Vi hoppas det går bra!

    Med vänlig hälsning
    Mikael