Kimia
    Just nu så läser jag MaG,och jag ska börja med Ma5000,men jag är tveksam om jag ska läsa Ma1a eller 1aBas.

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV
    Hej Kimia, jag hänvisar din fråga till din Mattelärare & så kan du också titta i den Individuella Studieplanen som alla gymnasieelever har. Av din Studieplan bör det framgå vilka kurser du skall läsa under det här läsåret.
    Du se innehåll i alla mattekurser och även öva på uppgifterna på den här sidan www.matteboken.se.

    Mvh
    Mikael SYV