Marcus
    Vad är medelpoängen för handel och administrations programmet på sturegymnasiet i Halmstad?

    1 Svar

    Ludmila SYV på FrågaSYV
    Hej igen, tack för förtydligande av din fråga.

    Antagningsresultat för Halland blir tillgänglig först imorgon, den 1 juli.
    Se information på http://gymnasiehalland.se/45/antagning/antagning/svara-pa-antagningsbesked.html#.U7G4wZSSw6Y

    Varje elev som sökte till gymnasiet, borde ha fått inloggning till antagningssida och bör kunna gå in - tidigast imorgon - och se sitt resultat. Logga in gör man här https://gymnasieantagning.falkenberg.se/gymnasieantagning/inloggning2.asp

    Jag antar att det är ÅRETS antagningspoäng som intresserar dig och inte förra årets.
    Annars så finns det statistik från föregående år, så man kan se hur det BRUKAR se ut.

    Om eleven inte lyckas logga in /har glömt lösen t.ex./, vänder man sig till Studie- & yrkesvägledare i den egna kommunen /det borde finnas en jourhavande SYV/ eller direkt till Antagningskansliet i Halland, Tel 0346-88 68 97, 0346-88 52 08.

    Bästa hälsningar & lycka till!
    Ludmila, SYV