Hej Sabina, beslut om flera yrkeshögskoleutbildningar kommer fattas i mitten av januari 2021, så kika gärna mot slutet på januari - då hoppas vi att fler yh som du blir intresserad av, ska dyka upp på www.yhguiden.se

    Jag vill också tipsa om yh-utb.på Distans, kika t.ex på
    yhguiden.se/utbildning/vardyrkeshogskolan/medicinsk-sekreterare-gavle-distans
    yhguiden.se/utbildning/lernia-yrkeshogskola/medicinsk-sekreterare-lernia-distans
    yhguiden.se/utbildning/lernia-yrkeshogskola/medicinsk-sekreterare-distans

    • Vuxen : Måste man träffas på campus då eller är det bara på distans?
    • Milla : Inom yrkeshögskola är det, som regel, träffar några ggr per termin på skolan, men nu, pga covid-19 så kanske ersätts de träffarna med Video-träffar, via Skype och liknande hjälpverktyg. Kontakt skolan för vidare info och detaljer kring vad de menar med "distans" på just den aktuella utbildningen. :)