Marcus
    Hej! Jag och min kompis har valt samma program, teknik och eftersom det är 64 platser kommer det att bli två klasser. Kan jag och min kompis mejla om att få gå i samma klass? Vilken ska man vända sig till? Rektorn? Lärare? SYV? Tacksam för svar :)

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, det låter väl alldeles utmärkt och att mejla! Bra initiativ! Jag tycker ni skriver ett mejl och skickar orginalet till Syv med en kopia till t.ex., rektor, biträdande rektor och även till skoladministratör om det finns en sådan. /Lena, Syv