Mahmod
    Hej, skulle jag kunna komma in på läkarlinjen i år (HT14) om jag gick ut med 21,7 i meritvärde? Spelar ingen roll vilken universitet. Jag läser enligt det nya betygssystemen och tror att det är urvalet "blex" som gäller för mig.
    Om inte, vad är det lägsta antagningspoängen som finns för läkarprogrammet och vilken universitet är det?