Gadir Jawad
    Hej ! Om man från o med nu satsar på C och får det i alla uppgifter o prov o läxförhör blir slutbetyget C?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, dessvärre är jag inte lärare och kan inte betygsystemet i detalj och hur en lärare bedömer olika uppgifter. Jag föreslår att du pratar med antingen läraren i det ämnet det gäller eller någon annan lärare som du har förtroende för och som kan förklara betygsystemet bra. /Lena, Syv