Nathalie
    Hej jag har värsta panik! Jag vakna på morgonen och kunde inte andas och tappat rösten, hade nationella i SO religion idag! Och där vill jag absolut få betyg.. Jag gjorde provet igår men inte del B idag.. Jag undrar om jag har ett tillfälle till???? E de kört för mig när de gäller religion nu? :(
    Jag har inte gjort nationella NO biologi för där hade jag gett upp och läraren sa att det inte skulle påverka så mycket och att de e lugnt, och då fick jag en till möjlighet från skolan men jag gick inte heller.. Undrar om de e bara ett tillfälle man får som jag redan missat? :S :( tacksam för svar!!!

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, oj, vad jobbigt! Förstår att du blir stressad. Dessvärre har jag svårt att svara på just dessa frågor eftersom det är dina lärare som kan detta med ramarna för nationella proven - det är utanför mitt kunskapsområdet tyvärr eftersom jag inte är lärare. Jag hoppas du har kunnat prata med dom och att situationen löst sig. /Lena, Syv