Mattias
    Hej, jag undrar om det är ett måste att läsa moderna språk? Jag går ekonomilinjen och läser nu MOD. 1 (moderna språk 1) och har inga planer på att fortsätta. Jag bör få 100p vad jag förstått av att avsluta MOD. 1. Men helst av allt vill jag inte läsa MOD alls utan istället satsa mer på resterande kurser.

    Så, är det möjligt att hoppa över MOD inte läsa något MOD alls?

    //Mattias

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, dessvärre så är 100 poäng Moderna Språk obligatorisk kurs på Ekonomiprogrammet. Den går dessvärre inte att hoppa över eller byta ut. /Lena, Syv