Jakob
    Ska börja Teknisk linje nu till hösten.
    Om jag valt att läsa moderna språk till gymnasiet och ångrar mig nu, kan jag välja bort språk?

    1 Svar

    Melina SYV på Framtidsskolan

    Hej Jakob!

    På teknikprogrammet ingår inte moderna språk automatiskt. Du kan se programplanen här>>

    Men om du på något annat sätt t.ex som individuellt val redan valt till moderna språk så behöver du kontakta skolan direkt för att få svar på din fråga. Det är tyvärr ingenting som vi på FrågaSYV.se kan svara på.

    Hälsningar
    Melina, SYV