Elin
    Jag undrar om det finns någon möjlighet att läsa moderna språk under gymnasiet trots att det inte ingår i ens linje. T.ex att man läser det tillsammans med något annat program eller något?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, kolla med de skolor som du tänker välja om de har språk i sina valbara kurspaket. Antingen via Individuella valet eller i en programfördjupning. /Lena, Syv