Nick
    Hej!
    Om man läser utökat program och alltså läser 2600p eller mer, är det möjligt att byta ut betyget i idrott och hälsa 1 mot den kurs man läser utökat? Alltså, man skulle då erhålla ett slutbetyg om 2500p där idrott och hälsa 1 inte finns med.

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, dessvärre så kan man inte byta ut Idrott 1 eftersom det är ett Gymnasiegemensamt ämne (kärnämne) och är inte utbytbart. /Lena, Syv