Jocke
    Vad kommer man arbeta med? Vart kommer fokuset ligga?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, du kan läsa mer om ämnet musik och alla dess kurser här på Skolverkets hemsida. http://www.skolverket.se/laroplaner-amnen-och-kurser/gymnasieutbildning/gymnasieskola/sok-amnen-kurser-och-program/subject.htm?tos=gy&subjectCode=mus&lang=sv

    Sedan är det allra bästa att besöka skolor som har inriktningen på t.ex. Öppna hus för att ta reda på hur skolan jobbar lokalt med kursen - det är bara lärarna på skolan som kan svara på just det. /Lena, Syv