Hej Kaj!
    Det är inte samma datum för alla skolor och du behöver få svar från skolan direkt (helst).
    Antagningskansliet kan kanske också bistå med hjälp att få fram uppgifterna om datum och övrig info omför provspelningar och tester inför antagning till IB. Om du vill hitta rätt Antagningskansli, gå in på http://www.antagningskanslier.se och välj din kommun - så hittar du rätt kansli.

    Det kan finnas info på skolornas egna hemsidor - se om du hittar svar där.

    Den vanliga ordningen är att när du har gjort ansökan, får skolorna besked om vilka elever som söker de utbildningar där uppvisningar/auditions eller tester förekommer - och då får elever kallelse med datum och övrig info som de behöver.

    Bästa hälsningar och hör av dig om du har andra frågor!
    ANNA