Milla SYV på FrågaSYV

    Hejsan,

    om din fråga handlar om studiestöd (studiemedel) för studier i Sverige, då finns svar på frågan att läsa på csn.se/fragor-och-svar/nar-ska-jag-ansoka-om-studiemedel-for-studier-i-sverige
    Att man söker endast bidragsdel av studiemedel eller både bidrag och lån spelar (för när man bör/kan ansöka) ingen roll.
    ******
    Svar på frågan om när man ska ansöka om studiemedel för studier utomlands finns att läsa på csn.se/fragor-och-svar/nar-ska-jag-ansoka-om-studiemedel-for-studier-utomlands

    Studie- och yrkesvägledare