Marcus
    När använder man sina intagningspoäng? Är det när de är mycket konkurrens till en linje?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, japp, det är korrekt. Det är först när det är fler sökande än det finns platser till ett gymnasieprogram som man använder sig av just betygsvärdet. Om det finns platser så räcker det med att man är behörig. /Lena, Syv