madelene
    Hej, jag har kollat på era utbildningar och undrar när Diplomerad Resekonsult -TRAC utbildningen börjar igen? Har bara hittat den som hade sista antagningsdatum i maj 2013..
    Utbildningen låter jättespännande så vore jätte tacksam om jag fick reda på lite mer när den startar igen och sista antagningsdatum osv.
    tack på förhand
    Madelene Nielsen

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, jag är ledsen men som Syv på Gymnasieguiden så kan jag bara svara på generella frågor kring gymnasiet främst - så det bästa är nog om du kollar detta direkt med utbildningen så du får ett korrekt svar. /Lena, Syv