Mikael SYV på FrågaSYV

    Hej Anna, din fråga måste vi hänvisa till personal på just ditt antagningskansli.
    Olika gymnasieantagningskanslierna gör på lite olika sätt. Olika datum gäller - för gymnasieantagningen i olika delar av Sverige.
    En del info står på www.antagningskanslier.se - hitta just ditt antagningskansli och se vilka datum som gäller.
    Vänd dig annars till personal på ditt gymnasieantagningskansli, för det är de som jobbar med just de frågorna och är därför mest lämpade att ge svar på din fråga.

    Hälsningar
    Mikael SYV