Petra
    Samma som ovan! Börjar om 3 veckor har inte fått ett brev ännu.

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV
    Hej Petra,
    kontakta skolan per telefon eller epost. Det kan vara så att du får brevet imorgon eller inom de närmsta dagarna. Men jag tycker att - om du är orolig - och vill veta när uppropet är, kontakta skolan.
    Har du kontaktuppgifterna till skolan?
    Här http://www.gymnasieguiden.se/gymnasium kan du lätt hitta tel.nr & epostadress.

    Återkom gärna om du inte får kontakt med skolan. Då skall vi försöka hjälpa dig!
    Bästa hälsningar & lycka till!
    Julia SYV