Kimia
    Hej,jag har ännu inte fått besked om vart jag ska gå på gymnasiet,vad kan jag göra?.Dessutom har jag inte nr till studie vägsledaren som jobbade på min förra skola!.

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, eftersom du inte skriver vilken kommun du bor i så kan jag inte hänvisa dig rätt tyvärr. Har du inte fått besked alls? Skriv tillbaka vilken kommun du bor i så kanske någon av oss Syvare kan hänvisa dig rätt. /Lena, Syv
    ...Om du har fått besked som säger att du inte är antagen någonstans men satt på reservplats så bör du kunna se på beskedet eller via din gymnasieantagnings hemsida vilket datum du kan gå in och kolla svar från reservantagningen. På din gymnasieantagnings hemsida bör du även ha kontaktuppgifter vid just sådana här frågor. Det bör även finnas information om lediga platser så du har en möjlighet att kanske göra ett nytt sök till ledig plats. /Lena, Syv