Sayed
    Hur är det regler kring sen anmäla till högskolan, och när man ska göra det och när man får svar på sitt sen anmäla?

    Hur är det chans att komma in på en sen anmäla?

    Tack för hand!

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Hej Sayed,
    vi på Fråga SYV har ingen annan info om anmälan till högskolan än den som finns på www.antagning.se
    Det jag kan göra är att se vad för info som finns på www.antagning.se och skriva av den info här på sajten, men vad är meningen med det? Det går snabbare om du själv tittar på sidan som handlar om anmälan till högskoleutbildningar i Sverige - www.antagning.se
    En annan bra sida för dem som är intresserade av högskoleutbildningar i Sverige är www.studera.nu, som är högskolornas gemensam hemsida.

    Länktips - antagning.se/sv/Hur-du-anmaler-dig-och-haller-koll/Anmal-dig-sa-har/Sent-ute.
    Hälsningar

    Mikael SYV