Adina
    Hej! Undrade bara när man kan logga in och se den preliminära antagningen? På vissa ställen står det 15 april och på andra står det 19 april, så blev lite smått förvirrad. Har sökt i Jönköpings län.

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Adina,

    enligt de uppgifter vi på Fråga Syv har så är det i Jönköpings län 19 april som Preliminär antagning ska vara klar. Se själv på den här sidan - olika datum för olika län.

    Jag tror det var 15 april förut men blev nyss ändrat till 19 april. Så nu är det, så vitt vi vet, tisdagen den 19 april som du kan se resultat av den prelinimära antagningen om du söker i Jönköping.

    Bästa hälsningar och lycka till med ditt gymnasieval!

    ANNA