Marina
    Hej Syv!
    Jag undrar när Arbetsförmedlingen har semesterstängt? Är det juli? Hela juli i så fall - den sk "industrisemester", har jag hört talas om. Och vart vänder man sig i stället för AF när de har stängt för semester?
    Tacksam för svar!
    Marina

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV
    Hej Marina!

    Arbetsförmedlingen i Sverige stänger inte för semester. Anställda på AF turas om att gå på semester, så att det är alltid någon på plats och man kan, alltså, vända som till arbetsförmedlingen alla helgfria vardagar även under hela sommaren.

    Önskar dig en mycket trevlig fortsättning på sommaren!
    Milla
    Studie- och yrkesvägledare