Frida
    Har en fråga om nationalkaraktärer och kulturer som jag undrat över ett längre tag och undrar om ni kan hjälpa mig?
    Vet ni hur nationalkaraktärer och kulturer framstår som stereotypa och fördomsfulla? Stämmer genareliseringarna som man har?

    Tack på förhand

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV
    Hej Frida!
    Vi på Fråga SYV kan tyvärr inte hjälpa dig med just den frågan för att vi är Studie- & yrkesvägledare och kan enbart svara på frågor som har med yrkes- eller studievägledning att göra.

    Hälsningar
    Mikael SYV