Hanna
    Hejsan, undrar om ni har en lista på ALLA naturbruksprogrammets utbildningar inriktning djur i hela Sverige och finns den utbildning i andra former, exempelvis på distans eller på svenska skolor utomlands? En elev vill se på bredden, allt som finns inom just djur på NB.
    Jättetack för ett snabbt och utförligt, om möjligt, svar.
    Hanna J.

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Hanna och tack för din fråga!
    NB/djur erbjuds, enligt våra uppgifter, på följande gymnasieskolor: var god se listan på gymnasieguiden.se/NB-djur.

    ang. andra frågor
    distans - vi känner inte till att NB/djur skulle erbjudas på distans inom svensk gymnasieskola;
    svenska skolor utomlands - samma här: det verkar inte som att den utbildningen erbjuds på någon svensk gymnasieskola utomlands.