Milla SYV på FrågaSYV

    Korrespondensgymnasiet>> erbjuder båda inriktningar på NA programmet, och har Riksrekryterande utbildningar dvs elever från hela Svetige söker på samma villkor.

    Om det finns någon speciell anledning till varför man måste läsa på distans, ex sjukdom eller föräldrar jobbar utomlands - kan även andra möjligheter finnas men annars är det Korr-on-line och snabblänk till skolan presentation är Här>>

    Studie- och yrkesvägledare