R
    Hej!

    Jag undrar om det är försent att söka NIU (Basket eller Fotboll)? För att de flesta skolor säger att ansökan ska ha varit inne 1 December 2013. Min andra fråga är om det är möjligt att börja på ett vanligt program och sen i åk 2 byta till en NIU utbildning?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, detta är dessvärre inget jag kan svara på - det bästa du kan göra är att kontakta skolan med NUIutbildningar och fråga om du kan göra en sen ansökan och även om det kan funka att börja på en NUIutbildning i efterhand. /Lena, Syv