Ulrika

    Har fått plats på NIU skolor. Kan man svara ja på fler än en? bor i sthlm

    • Vägledare : Din fråga är en typisk fråga för gyantagningen - [email protected] - alltså för att få rätt svar bör du kontakta ditt gymn.antag.kansli, i ditt fall gyantagningen (gymn.antag i Storstockholm); SYV på din egen skola borde också kunna ge dig svar.
    • Vägledare : Vilken idrott och vilka gymnasieskolor som din fråga gäller? Tänker på att även NIU ansvarig på respektive skola borde kunna svara.
    • Vägledare :

      NIU ansvarig på Riksidrottsförbundet är Kina Westervall Nationellt godkända idrottsutbildningar (NIU) 08-699 62 39 [email protected]

    • Ludmila : Jag skulle vända mig till den specifika idrottens Specialidrotts förbund om det gäller antagning på idrotten.
    Läs alla kommentarer

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej, jag fick nu svar från gymnasieantagningen i Stockholm som lyder:

    För frågor om NIU - Kontakta gärna https://www.rf.se/RFarbetarmed/Elitidrott/elitidrottpagymnasiet/

    **************
    Då vi på FRåGA SYV inte fick - från dig - info om vilken idrott det gäller, har vi ingen möjlighet att gå vidare med din fråga.
    Vänligen
    ANNA