Lotta
    Idag gick det jätte dåligt på NP går i nian och har sökt natur så vill verkligen inte sänka mig i matte och allt som jag kan egentligen bara försvann kan läraren ha förståelse för man glömde och inte lägga så stor vikt på Nationella i slutbetyget för får verkligen inte sänka mig

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    hej Lotta,
    betygssättning är det Läraren "domän". SYV har inte utbildning, erfarenhet eller befogenheter inom betygssättningen. SYV kan därför egentligen inte säga någonting om vilket betyg du kan, kommer att eller bör få.
    Försök att inte tänka på det nu, utan invänta vilket betyg du får på NP först. Det kanske gick bättre än du tror. Vi hoppas på det och håller tummarna!
    Bästa hälsningar och Lycka till!
    ANNA