Hej Tim,
    GymnasieGuiden.se publicerar info om de event som på ngt sätt har med gymnasieval att göra på https://www.gymnasieguiden.se/events

    vi ser att många gymnasieskolor ändrar till Digitala öppnahus, som t.ex:
    Klara-teoretiska-gymnasium-stockholm-norra
    Klara-teoretiska-gymnasium-karlstad
    Klara-teoretiska-gymnasium-linkoping
    Klara-teoretiska-gymnasium-malmö

    Det jag vill rekommendera är att se på skolans hemsida om det står ngt om ändringar i Öppet hus-frågan; vid oklarhet - kontakta skolan och fråga.
    vänligen
    ANNA