Fw

    Hej, jag går i nian och ska snart göra ett antagningsprov för ib-programmet. Jag undrar om det finns övningar inför både matten samt engelskan? Har ni några länkar/sajter som är en bra övning inför proven? Tacksam för hjälp!

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Fatima,

    enligt de svar vi tidigare fått från de som gör antagning till IB-diplomaprogrammet, så behöver du inte förbereda dig på något särskilt sätt, och det finns inga länkar/sajter som skulle specifikt vara inriktade på det (i alla fall känner vi inte till några sådana här på FRåGA SYV). Men du får givetvis kika på www.matteboken.se - repetera matten från åk8 och läsa lite längre fram - matte för å k 9 på egen hand.