SYV-besökare
    Hej,
    min fråga är kanske lite ovanlig... Om en arbetsgivare vill erbjuda LIA för en yrkeshögskolestuderande, hur hittar man de yh-utbildningar som är pågående - gäller område Data/IT (webbutveckling) och arbetsplatsen finns i Stockholm (ganska centralt i Sthlm)?
    Tack för all hjälp ni kan bistå med!

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej och tack för din fråga om LiA för webbutvecklare i Stockholm!

    www.yhguiden.se visar de pågående yrkeshögskoleutbildningar också, inte endast de som har framtida starter, och därför är det en bra sajt att leta reda på yrkeshögskoleutbildningar där LiA "nalkas".
    Jag klistrar nu här nere några direktlänkar till yh-utbildningar som är pågående inom det aktuella kunskapsområde och som pågår antingen i Stockholms län eller på distans (läser man på distans, kan man bo var som...):
    utbildning/it-hogskolan/javautvecklare-stockholm-it-hogskolan
    utbildning/cm-education-ab/immersive-experience-creator
    utbildning/jensen-yrkeshogskola/frontendutvecklare-inriktning-webbsakerhet-jensen-stockholm
    utbildning/jensen-yrkeshogskola/frontendutvecklare-jensen-stockholm
    utbildning/it-hogskolan/frontend-utvecklare-iths-liljeholmen
    utbildning/nackademin/frontend-utvecklare-solna
    utbildning/hyper-island/frontend-developer-hyper-stockholm
    utbildning/berghs-school-of-communication/digital-creative-digital-strategist
    utbildning/nackademin/devops-integrerare
    utbildning/ec-utbildning/data-scientist-ecutbildning-solna
    utbildning/nackademin/data-engineer-nackademin
    utbildning/ihm-business-school/customer-data-developer-ihm-stlm
    utbildning/jensen-yrkeshogskola/cloudutvecklare-azure-jensen-stockholm
    utbildning/jensen-yrkeshogskola/cloudutvecklare-aws-jensen-stockholm
    utbildning/it-hogskolan/net-utvecklare-it-stlm-distans
    utbildning/it-hogskolan/net-utvecklare-it-hogskolan-liljeholmen-stockholm
    utbildning/cm-education-ab/frontend-app-developer-cm-stlm