Nara

    Hej, väntar just nu på antagsningsbesked från högskolan. Om jag blivit antagen den 10e december då det krävs svar, får jag då en garanterad plats om jag tackat ja till den utbildning jag blev antagen till?

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Hej Nara,

    FRåGA SYV gör inte antagning till högskoleutbildningar, Det gör Antagning.se - därför är det bäst om du läser info på deras hemsida, www.antagning.se och om du är osäker på vad som gäller, t.ex när och hur du får antagningsbesked och hur du tackar Ja till erbjuden plats, mm. - kontaktar antagning.se (så att det blir rätt och riktigt). Oavsett vad jag svarar dig eller någon annan som inte jobbar med antagning till högskoleutb., kommer gälla det som står på antagning.se-webbplatsen. Du kan t.ex ringa 0771-550720 och ta det med antagning.se på telefon. Tel.tid kl.9-16 på vardagar.
    Jag kan givetvis läsa info på www.antagning.se (precis om du kan göra) och tolka info, men det är inte min tolkning utan den tolkning som antagning.se gör som gäller. Därför vinner du på att ställa din fråga till personal som jobbar på Antagning.se
    Vänligen
    Milla SYV

    Studie- och yrkesvägledare