Milla SYV på FrågaSYV

    Hej,
    jag tror tyvärr inte att det kommer att gå. Detta på grund av att sista kompletteringsdag brukar ligga i början av december, t.ex första eller tredje december. Och det är senast sista kompletteringsdag som du måste se till att antagning.se har uppgifter om alla de betygen som du vill ska räknas in - vid antagningen till vårterminen. Enligt informationen på antagning.se/sv/Hur-du-anmaler-dig-och-haller-koll/Viktiga-datum blir sista dag för komplettering inför VT-21 den 1 dec 2020.

    Studie- och yrkesvägledare
    • : Okej tack för snabbt svar!
    • Milla : vi på Fråga syv är glada om våra svar blir till hjälp! Lycka till!