Cardo
    om jag ska gå om 1an så behöver jag inte läsa matte1 svenska1 och engelska5 igen om jag har redan fått godkänd i de ämnena???

    2 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV
    Hej Cardo!

    Man behöver inte läsa kurser i vilka man sedan innan har godkända betyg men i fall man läser på deltid - och det kommer du att göra i fall du hoppar över lektioner i något ämne - har du inte rätt till Studihjälp från CSN.

    Bästa hälsningar
    ANNA
    Anna SYV på FrågaSYV
    Hej Cardo!

    Man behöver inte läsa kurser i vilka man sedan innan har godkända betyg men i fall man läser på deltid - och det kommer du att göra i fall du hoppar över lektioner i något ämne - har du inte rätt till Studihjälp från CSN.

    Bästa hälsningar
    ANNA