Beatrice
    Hej jag undrar om man går hotell och turism kan man då lägga till dans på schemat? För läste att man kunde ta individuellt val estetiska program och undrar då om dem menar typ dans, musik och sånt?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, Individuella valkurser är kurser som skolan själv bestämmer över och dom kan växla från skola till skola. Alla skolor ska dock ha estetiska kurser i sitt urval så det kan mycket väl vara att de har dans - dock kan det även vara Bildkurser. Så det bästa är att du frågar på skolan om du t.ex går på Öppet hus vilka kurser som du troligtvis kommer att ha och välja på. /Lena, Syv