Lüdde
    Art director, gymnasie utbildning, linje?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, det program som dyker upp i mitt huvud är Estetiska programmet med inriktning media. En del skolor kan ha olika fördjupningskurser inom grafisk media. Här kan du sedan se olika eftergymnasiala utbildningar inom området när du gått klart gymnasiet - det är där du mer specifikt kan utbilda dig till Art director http://www.studentum.se/search/educations?q=art%20director

    /Lena, Syv
    • : Ska fundera lite över vad jag vill arbeta med ! ... Tack för svaret!