Nittaya
    hej! jag går gymnasiem på vuxenutbildning i skellefteå och jag undrar att i engelska nationalla provet får 2 delar får jag 2 F och resten får jag ett D, och resultat blir det ett E och i andra delproven får Coch D men varför fick jag F i slutbetyg då ?

    Tack

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, dessvärre är jag inte lärare och insatt i betygsfrågor. Det bästa är nog att du frågar läraren på din skola hur det går till när just ditt betyg sattes. Hoppas du får svar! /Lena, Syv