stefan
    Hej! är omvalsperioden till midnatt mot 2 Maj?

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV
    Hej Stefan!
    I vilket län bor du? Omvalsperioder är olika i olika delar av Sverige.
    När omvalsperiod är just i din del av Sverige borde stå på antagningssida, som är aktuell för ditt län.
    Antagningssida kan man hitta via www.antagningskanslier.se

    Välj rätt länk/kommun och tryck på SÖK. Kontaktuppgifter kommer fram - och där bl a borde länk till rätt antagningssida finnas med också.

    Bästa hälsningar
    Milla
    Studie- och yrkesvägledare