Per

    Hej, 1981 gick jag ut 3-årig ekonomisk linje med avgångsbetyg i Svenska språket: litteraturkunskap och språklig inriktning Samhällskunskap Matematik SE Naturkunskap E2 Nu skulle jag vilja söka till Optikerprogrammet och skulle bli tacksam för råd gällande vilka kurser jag skulle behöva komplettera med och i så fall var kan läsa dessa kurser? Tack på förhand för hjälpen! Med vänlig hälsning Per Hedberg

    • : Stort tack Milla för ditt svar. Då vet jag hur jag går vidare. Med vänlig hälsning Per
    • Milla : vi på Fråga syv är glada om våra svar blir till hjälp! Lycka till!

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Hej Per!

    I det här fallet vill man se betyget så att man ser betygsvärdet och hur många årskurser de läst, det är ju det som har betydelse.
    Boka tid med SYV på komvux i den kommunen där du är folkbokförd och ta med dig dina betyg.
    Du kan också skicka din fråga via kontaktformuläret på Antagning.se men glöm inte fylla på med betygsvärdet och hur många årskurser du har läst. Här hittar du kontaktformuläret på Antagning.se.

    Vänligen
    Milla

    Studie- och yrkesvägledare