Marina
    Jag gjorde högskoleprovet för en vecka sedan och väntar nu på svar. Jag söker flera olika högskoleutbildningar men vet ej om jag kommer in; söker jobb också men får inte ngt. Vad kan jag göra mer?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV
    Hej! Sök flera alternativ till högskola och yrkeshögskola www.yhguiden.se samt skriv in dig på arbetsförmedlingen som kan hjälpa till med praktikplats. Om du aktivt söker jobb och utbildning gör du allt du kan. Lycka till! Mikael