Erik
    Hej! Jag går åk2 teknikprogrammet och valde i åk1 att inte gå kursen moderna språk, vilket jag ångrar nu. På vilket sätt kan jag bäst läsa upp detta efter gymnasiet? då jag inte längre har möjlighet att delta i kursen.

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, en möjlighet är att läsa språk på Komvux - en annan är att läsa språk på högskolan där man kan börja på olika nivåer. Men kolla med ditt lokala Komvux först vad dom erbjuder. /Lena, Syv